BACK TO SCHOOL #2 : OOTD

Geen categorie

(De laatste tijd wilde ik wel meer in het Nederlands gaan schrijven. Vrijwel al mijn lezers zijn Nederlands, dus vandaar dat ik ga switchen naar Nederlands.)

Aangezien school er weer aankomt ben ik best wel bezig met Back To School voorbereiding, en zoals jullie zien is mijn laatste post ook een Back To School post. Deze post word er weer een, maar dan een outfit of the day look die ook voor school gedragen kan worden. Ik heb gister veel nieuwe leuke spulletjes gekocht en wilde dus een Outfit daarvan delen. De outfit zit heel fijn en is lekker warm. Hope you enjoy! 🙂
(spoiler: over een paar dagen zal er nog een back to school post #3 verschijnen waar ik best wel exited over ben dus stay tuned!!)

love always,

foto

Geef een reactie

