Goede Voornemens?!

Geen categorie

(Dit is eigenlijk puur om mezelf aan mijn goede voornemens te herinneren, en hopelijk om jou er ook aan te herinneren :))

unnamed (1)
Uh, ja.. Mijn meest ‘recente’ blogpost is afgelopen augustus online gegaan.. Heel slecht van me, ik weet het. Zo’n groot probleem is het nou niet, maar omdat ik normaal gesproken alles waar ik aan begin niet afmaak, had ik me voorgenomen bloggen vol te houden het moment dat ik met When You Can’t Sleep Tonight begon. Na twijfelend ‘registreren’ ingedrukt te hebben toen ik het aanmaakte en na  9  maanden niet geblogd te hebben besloot ik een kijkje te nemen, en ik voelde me stiekem toch een beetje slecht :’). Dit herinnerde me even aan 1 januari: Goede voornemens!!

Ik heb gelijk de site gecostumized omdat ik er om eerlijk te zijn een beetje klaar mee was. Nu, helemaal nieuw, een nieuwe post! (En inderdaad ik besef dat ik al vaker heb gezegd dat ik bloggen vol ga houden), al voelt dit toch als een frisse start 🙂

Bloggen was zeker niet mijn enige goede voornemen (waar ik me niet vanaf 1 januari precies aan gehouden heb). Een ander voornemen was meer leuke dingen doen, niet meer zoveel stressen over dingen en een gezondere levensstijl hebben, je weet wel, meer sporten en gezonder eten, iets wat bijna iedereen zich voorneemt en in de loop van het jaar een beetje vergeet. Laat 16 mei dan maar min of meer een start zijn voor een tweede kans betreffende goede voornemens.
Een beetje motivatie mogen we best gebruiken haha, we’ll get there 0567

unnamed

Klik ook even op deze link  ! Het is een poll die ik ook vorig jaar heb aangemaakt (oops), geef aan wat je leuk vind om te lezen!

Geef een reactie

